Babylon’s Fall nie miał problemów na prezentacji. On po prostu tak wygląda

Przed trailerem powinno pojawić się powiadomienie: “prosimy o nieregulowanie odbiorników”

Na prezentacji Square Enix na E3 pokazano pierwszy gameplay mocno wyczekiwanej gry od Platinum – Babylon’s Fall… no i dziwnie to wygląda. Nie mam zielonego pojęcia, kto (i dlaczego) z Platinum wpadł na pomysł tej gry. Studio znane z fantastycznych slasherów jak Nier: Automata, Astral Chain czy Bayonetta, nagle tworzy online’nowy slasher na podobę Godfall i to w dziwnej stylistyce. Sami zresztą zobaczcie:

Wiele osób punktowało, że trailer jest niewyraźny i albo jakość wideo jest słaba, albo kompresja transmisji zjadła detale. Otóż nie tym razem – Babylon’s Fall po prostu tak wygląda. Udowadniają to screenshoty (które wrzucę niżej). I chyba najlepiej opisuje to komentarz “Rozumiem, co twórcy chcieli osiągnąć, ale (takie tło) w połączeniu z “realistycznymi” modelami postaci po prostu nie działa” – i trudno się z tym nie zgodzić.

Szczerze powiedziawszy, to dość mocno się rozczarowałem. Spodziewałem się prawdziwego killera od Platinum (jak zawsze), a na ten moment wygląda to jak bootlegowy GodFall, który sam też zbyt dobry nie był… Mieć nadzieję, że nie szykuje się największe rozczarowanie od Platinum od wielu lat.