Rzadko widuje się zmiany w tak kluczowych elementach gry
Patch 1.13 trafia powoli na serwery World of Tanks. Poza typowymi zmianami balansującymi (nerfy i buffy dla pojazdów), pojawi się masa zmian w rozgrywce i pojazdach. Zmian jest tak dużo, że trudno sensownie je ubrać w formę newsa, więc do pełnych informacji odsyłamy na stronę Wargamingu. Tutaj opiszemy jedynie kluczowe zmiany w rozgrywce.
Po pierwsze – kompletnie zmieni się działanie pocisków odłamkowo-burzących (OB albo HE). Najistotniejsze jest to, że jeżeli HE strzeli w gąsienicę lub pancerz warstwowy – nie zada żadnych obrażeń. Zmiana dość kontrowersyjna, bo z jednej strony lepiej opancerzone pojazdy nie będą podatne aż tak na np. Godzillę, a z drugiej… wspomniana Godzilla może nie zniszczyć pojazdów I tieru, np. TKS. Przetestował to już Hallack, którego test macie poniżej:
Drugą zmianą są zmiany w artylerii, a raczej w jej wykrywaniu. Dowódcy mogą wyszkolić perk na wykrywanie lecącego pocisku artylerii. Dodatkowo, smugi i ślad pocisku są teraz lepiej widoczne. Artyleria powinna być więc nieco mniej uciążliwa oraz pojawia się więcej opcji jej kontrowania.
Ostatecznie testowany jest też nowy tryb testowania nowych map (misja zwiadowcza) oraz zmiany w rozgrywkach rankingowych. Do tego kilka ustawień w sterowaniu, kamerze, etc. Zmian jest znacznie więcej i tak jak wcześniej odsyłamy do pełnego wpisu na stronie Wargaming. Patch 1.13 jest już live na serwerach World of Tanks.
P.S. – LysyPK na pewno podzieli się wrażeniami z nowych usprawnień, więc śledźcie nasz serwis.