Do telewizji trafia dziś spot telewizyjny, reklamujący DOOM Eternal. I tak, Bethesda nawet to spartoliła po całości.
DOOM Eternal, to zdecydowanie największa premiera kwartału, która nie jest reworkiem albo remasterem. Wszyscy kojarzą doskonały powrót do serii w 2016 roku i genialną muzykę Micka Gordona, która gdzieś sobie krąży do teraz u mnie na playlistach. Bethesda wpadła jednak na genialny pomysł, że DOOM potrzebuje… rapsów! Do tego haseł w stylu „Courage” i mamy przepis na najgorszą reklamę gry sezonu. Zobaczcie sami:
Zamiast jednego z gotowych utworów od Micka Gordona, użyto z niewiadomych przyczyn słabo pasujący „Rebel Renegade” Tommee Profitt’a. I nie zrozumcie mnie źle – lubię muzykę tego typu. Taki „heavy rap” serio mi się podoba. Zarówno ten na trailerze, jak i w podobnych klimatach zespół The Siege osłuchuję sobie czasem podczas pracy. Ale w życiu bym nie pomyślał, żeby użyć tego do Dooma! Zresztą, wyobraźcie sobie, że ktoś zachęcony tym trailerem wchodzi do gry i wita go taka muzyka:
Bethesda w formie, jak widać 😉 Premiera DOOM Eternal będzie miała miejsce 20 marca 2020 roku.
Źródło: TheQuartering