Festiwal gier trwający 4 miesiące? Geoff Keighley zapowiedział Summer Game Fest

Po co bić się o uwagę graczy przez tydzień, jak można dać każdemu po tygodniu. Oto pomysł na nowy growy event

Pomysł na trwający cztery miesiące event growy może wydawać się z pozoru absurdalny. Przecież można by to rozciągnąć na 12 miesięcy i bez przerwy pokazywać nowe zwiastuny itd. Jednak w pomyśle na Summer Game Fest jest coś, czego od dawna w branży mi brakuje – usystematyzowanie. Wszystkie eventy growe, od E3 po Gamescom mają harmonogram ustawiony tak, że wszystkie najważniejsze rzeczy można zobaczyć jedna po drugiej. Zwykle to jednak kilka zapowiedzi i zwiastunów, jakaś data i to wszystko. Geoff Keighley zapowiada imprezę znacznie bardziej… spokojną i obszerną.

Zwiastun Summer Game Fest możecie zobaczyć poniżej:

 

Pokazy, za którymi będą stały wywiady, analizy, pokazy i… dyskusje. Po E3 i Gamescomie uwielbiam rozmawiać z innymi osobami na temat gier i wydarzeń, które właśnie miały miejsce. Przy tak ogromnej ich liczbie w niewielkim czasie, jak miało to miejsce, próbowaliśmy przegadywać wieloletnie prace kilku studiów w godzinnej dyskusji. Summer Game Fest pozwoli w końcu WYCZERPAĆ temat. Każdy. Fajnie.

Summer Game Fest – kto się pojawi?

Już teraz wiemy, że w imprezie wezmą udział takie firmy, jak 2K, Activision, Bandai Namco, Bethesda, Blizzard Entertainment, Bungie, CD Projekt Red, Digital Extremes, Electronic Arts, Microsoft, Private Division, Riot Games, Sony Interactive Entertainment, Square Enix, Valve i Warner Bros. Interactive Entertainment. Każda z nich będzie w ramach eventu prowadzić swoje części prezentacji, które będziemy śledzić na YouTube, Facebooku czy Twitch.tv.

Sloty w ramach Summer Game Fest są przez firmy wykupywane, co oznacza, że największe firmy będą miały najpewniej najwięcej czasu.

Więcej szczegółów o imprezie znajdziecie na jej oficjalnej stronie internetowej – summergamefest.com.