Nioh 2 poprawia mnóstwo rzeczy, bazując na danych z bety

Otwarte bety się opłacają… czasami. Team Ninja miał jednak szczęście i feedback graczy okazał się przydatny

Na blogu PlayStation, Tom Lee (dyrektor kreatywny Team Ninja) wypowiedział się jak bardzo jego zespół wziął sobie do serca opinie graczy. Lista zmian jest naprawdę spora i na część rzeczy projektanci albo wewnętrzni testerzy mogli po prostu nie wpaść. Najwięcej zmian dotyczy poprawek i dostosowania zachowań przeciwników czy poziomu trudności, ale znalazło się też kilka większych zmian. Jedną z nich będzie dodanie aktywnych skilli do każdej broni (brakowało tego w przypadku toporów i glewii). Sporą zmianą jest też dodanie zmęczenia dla przeciwników, kiedy spadnie im wskaźnik Ki. Reszta to typowe poprawki i usprawnienia, np. łatwiejsze znajdowanie świątyń lub poprawa terenu i lokacji.

guardian spiryt

Ale są też zmiany, które średnio mi się podobają. Wiele aspektów dotyczy poziomu trudności. No ok, jest trudno, ale to Souls-Like, więc to nic dziwnego. Nie wydaje mi się jednak, a przynajmniej mam taką nadzieję, że gra stanie się zbyt prosta. Nie mniej – Team Ninja ma znacznie więcej szczęścia, niż THQ Nordic przy okazji dema Gothic Remake… Zresztą, wypowiedziałem się o tym dość dosadnie

Pełną listę zmian i wpis Toma Lee możecie znaleźć na blogu PlayStation