Wideo o rozgrywce The Last of Us Part II to jakiś żart

Komentarze i oceny pod filmem oczywiście zostały prewencyjnie wyłączone…

Sony ma już w tradycji promowanie gier sygnowanych logiem „PlayStation Games” na swoim kanale YouTube. Ostatnio mogliśmy widzieć taką prezentację z Ghost of Tsushima, która spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Pomimo całej sytuacji z The Last of Us Part II, Sony kontynuuje swoją kampanię marketingową. Z jednej strony jest do dobre posunięcie, z drugiej – mogli przynajmniej nie ganiać YouTuberów copyright strike’ami. Widzieliśmy już fabularny trailer do TLOU 2, pora na gameplay… no właśnie, obejrzyjcie sobie.

 

Jak widać, Naughty Dog nie pokazał praktycznie nic nowego. Przez całe 8 minut pojawia się jedynie kilkadziesiąt sekund czegoś, czego jeszcze oficjalnie nie pokazano (nie mam tu na myśli przecieków). Przez większość filmu widzimy grobowo poważnych twórców, którzy starają się chwalić, jak to mamy „czuć” granie Ellie. Tak, nie padło ani słowo o graniu Abby.

Nawet gdyby nie było przecieków i całej afery, to widać, że Naughty Dog nie bardzo chce pokazywać grę. No cóż – wiemy czego się spodziewać, więc w obecnym świetle nas to nie dziwi. The Last of US Part II trafi do sklepów 19 czerwca 2020.