Wiedźmin 3 na Switch pozwala już importować save’y z PC

Wiedźmin 3 na Switch dostał w aktualizacji 3.6 m.in. wsparcie dla dotykowego ekranu i import zapisów z GoG i Steam. Bajka.

Znacie kogoś, kto grał w Wiedźmina 3 na PC, ale postanowił też kupić tę grę kolejny raz na Nintendo Switch? Sam mógłbym wskazać kilka takich osób. Dla większości zapewne wielką frajdą jest możliwość przejścia całej historii od początku, ale może być też inaczej. Wyobraźmy sobie sytuację, że gracz spędził 50 godzin w grze na PC, a teraz nie ma za bardzo czasu na komputerowe granie, a na Switchu nadrabiać tyle czasu się nie uśmiecha…

I wtedy wchodzą oni. Cali na biało. CD Projekt RED.

I umożliwiają przenoszenie zapisanych stanów gry z wersji pecetowej do switchowej. I kilka innych rzeczy, o którzy przeczytacie poniżej.

Wiedźmin 3 na Switch – zmiany w aktualizacji 3.6
Aktualizacja 3.6 — lista zmian:
  • Dodano wsparcie dla ekranu dotykowego.
  • Dodano możliwość importowania zapisanych stanów gry z wersji GOG i Steam gry Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz gry Wiedźmin 3: Dziki Gon — Edycja Kompletna na Nintendo Switch oraz z wersji Switch z innych regionów.
  • Dodano więcej wersji językowych napisów (w wybranych regionach).
  • Dodano więcej opcji graficznych.
  • Dodano szereg usprawnień wydajności.
  • Naprawiono różne błędy wizualne oraz funkcjonalne.
  • Naprawiono błędy związane z rozgrywką oraz działaniem gry.

Wygląd poszerzonego ekranu wyboru opcji graficznych zobaczycie o tu:Wiedźmin 3 Nintendo Switch - opcje graficzne

 

Dowiedzieliśmy się także o jednym szczególe, dotyczącym nowych wersji językowych:

Dodatkowe wersje językowe dubbingu w wybranych regionach zostaną dodane w późniejszym terminie, jako darmowe DLC.

Wygląda to nieźle, prawda? Ja do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, że tak potężną grę udało się wepchnąć do maszyny, której chip graficzny jest wielkości paznokcia i kosztuje kilkanaście dolarów.

A jak już jesteśmy przy Wiedźminie i jego serialowym sukcesie, warto przeczytać, czy Wiedźmin na Netfliksie ma szanse zapoczątkować nowy trend w ekranizacji gier.