Wyciekł gameplay Prophecy – gry, która miała powstać zamiast Ghost of Tsushima

Mroczniej, trudniej, średniowiecznie i… jeszcze bardziej Assassins’owo. Niestety, gra najpewniej nigdy nie ujrzy światła dziennego.

Zanim studio Sucker Punch zaczęło tworzyć Ghost of Tsushima, pracowało nad Prophecy – grą, osadzoną w średniowiecznych klimatach. Historia skupia się wokół postaci o imieniu Abel, który to dąży do odkrycia tajemnic, jakie spowija legendarna komnata, kryjąca się pod ziemią. Drogę do niej miała wskazywać statua, którą niszczy organizacja, nazywana “treasure-seekers”. Jednocześnie, to oni przeszkadzają głównemu bohaterowi i chcą się go pozbyć. Brzmi znajomo? Chyba aż nadto przypomina to fabułę Assassin’s Creed, gdzie asasyni walczyli z Templariuszami. I możliwe, że dlatego projekt anulowano. Poniżej możecie zobaczyć gameplay:

 

Muszę przyznać, że wygląda to całkiem nieźle. Bardzo mrocznie, do tego ciekawa zdolność bohatera do niszczenia żelaza – nie wiemy, czy rzuca jakąś substancją, czy to jego magiczna moc. Jak na (podobno) wczesne demo, to całość prezentuje się całkiem grywalnie. Widać jeszcze niedoróbki, jak np. walka albo broń (każdy nosi identyczny miecz), ale modele, dialogi i cała reszta prezentują się naprawdę nieźle.

Czy ujrzymy jeszcze Prophecy? Trudno powiedzieć. Możliwe, że ten gameplay to kontrolowany przeciek, żeby sprawdzić reakcję graczy. Jak dla mnie – jeden Assassin’s w tę czy we w tę nie robi różnicy. Fani gatunku pewnie by przytulili z chęcią.

Źródło: Reddit

Komenatrze