Wymień swoją krew za grę o wampirach

Bandai Namco wpadł na dość oryginalny sposób celebrowania premiery Code Vein, czyli gry o cyber-goth-anime-wampirach z przyszłości.

Premiera Code Vein ma miejsce 27 września, czyli zbiega się z tegorocznym TwitchConem w SanDiego. Wydawca, czyli Bandai Namco, zorganizował z tej okazji wraz z Amerykańskim Czerwonym Krzyżem, akcję oddawania krwi. Odbędzie się ona właśnie na TwitchConie. Nie byle jaką, bo za donację otrzymujemy kopię Code Vein oraz “promo blood kit”, którego zawartości nie znamy. Domyślać się jednak można, że będzie lepszy, niż polskie 8 czekolad, 1 wafelek, 1 sok. Bandai odsyła zainteresowanych do uprzedniej rejestracji na stronie Amerykańskiego Czerwonego Krzyża. Obecnie na stronie widnieje informacja, że wszystkie możliwe terminy zostały już wykorzystane. Mieć tylko nadzieję, że jest to jednoznaczne z brakiem kopii gry i paczek, ale na samym evencie będzie możliwość dobrowolnego oddania krwi. Z naszych lokalnych wydarzeń doskonale wiemy, że oddawanie krwi na imprezach zawsze przyciąga wielu dawców.

W Polsce na taką akcję raczej szans nie ma. Znam osoby, które z chęcią by oddały nawet litr naraz za darmowe rzeczy, a o wartości ~300zł to już w ogóle. Janusze-handlarze ustawiały by dzieci w kolejce, co by potem posprzedawać fanty. No, ale żarty na bok. Handel krwią wydaje się trochę dziwny, jednak cel akcji jest bardzo szczytny. Mieć nadzieję, że stężenie Mountain Dew i Doritos we krwi nie będzie zbyt wysokie i będzie się ona nadawać do użycia.

Demo Code Vein już ogrywałem i polecam spróbowania. Rozbudowany coop zachęcił mnie do zakupu tego tytułu na premierę. Więcej możecie przeczytać tutaj.