Ciekawa forma promocji. CD Projekt Red wypuszcza serię filtrów na Instagrama, związanych z nadchodzącym Cyberpunk 2077.
Na oficjalnym Twitterze Cyberpunka ukazał się krótki filmik, prezentujący kilka wersji filtra AR oraz link do ich pobrania. Filtry podmieniają górną część twarzy na metalowe wszczepy z diodami lub implementują bardzo rozpoznawalne „ścieżki” na twarzy. Efekt wydaje się być naprawdę niezły. Zresztą, obejrzyjcie go sobie poniżej (nie, nie używam Insta, więc ode mnie nic nie będzie. Naprawdę, tak będzie lepiej).
Yes! Our filters are now available on @instagram!
Get cyberpunked at https://t.co/JaPNNeOFr6 pic.twitter.com/mIri59MTDo
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) November 25, 2019
Warto może jeszcze wspomnieć, że niektórzy obserwatorzy zwrócili uwagę, iż nadchodzący Alyx może odwrócić uwagę od Cyberpunka 2077 i wpłynąć negatywnie na sprzedaż gry. Wszak Alyx ukazać ma się miesiąc wcześniej i dość mocno koliduje z naszym rodzimym tworem. Podczas rozmowy z akcjonariuszami (chyba, potrzebne źródło), zespół CDPR oraz Michał Andrzej Nowakowski stwierdzili, że VR stanowi śladowy ułamek rynku graczy i nie należy się zbytnio przejmować premierą Half-Life. Dodali, że Alyx celuje w nieco inne grono graczy i ma na celu spopularyzowanie VR. Natomiast CP2077 kierowany jest do praktycznie wszystkich, którzy posiadają obecną konsolę albo PC. Trudno się z tym nie zgodzić.
Źródło: PCGamesN